2 Bahan Bantu Menurunkan Berat Badan Tanpa Anda Sedari

peria katak

Nak jaga badan sebab suami selalu bisingkan kita ni badan gemuk dan tak seksi katanya.Dah cuba macam-macam cara nak menurunkan berat badan ni tapi susah betul nak turun ye dok?

Bersenam,tak makan nasi,joint program kurus semua dah buat tapi sedih betul lemak-lemak ni tak nak bergerak langsung kan.

okey kat sini admin nak kongsikan satu petua mudah dan mudah nak ikut. 2 bahan je kan tak lah susah nak cari hahaha cuba lah korang try okey 😉

Apple Hijau

Buah apel hijau ini sangatlah baik sekali untuk anda konsumsi karena memiliki dampak positif yang bisa mencegah diabetes karena kandungan vitamin B1 di dalamnya.Penyakit diabetes merupakan masalah yang sering dialami oleh sebagian orang karena kandungan kadar gula darah yang lebih.

Peria Katak

Kenapa peria katak kan kenapa tak guna buah lain. okey jom kita baca sikit kisah peria katak ni

Sayur-sayuran paria Katak mempunyai ciri-ciri hipoglisemik atau memiliki kandungan dengan peranan menurunkan tahap gula dalam darah. Dalam pengertian itu, memakan buah peria pahit adalah sama dengan menggunakan proses rawatan untuk mendapatkan tahap gula dalam darah menjadi normal. Sayur peria boleh bekerja dengan rasa kepahitan menurunkan tahap gula dalam darah. Untuk itu, anda boleh mengambil peria sebagai pengawal dalam merendahkan tahap gula dalam darah.

CARA NAK BUAT

Okey caranya mudah je cuma blendkan peria katak dengan buah apple ya. Minum diwaktu Petang ya. Mudah disediakan cuma rasa dia pahit sikit la ye. Memang la ubat ni pahit sikit tapi telankan aje cakap nak kurus kan 🙂

Jangan lupa share post ni ya takut nanti terlupa. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *