ANTARA GADIS GEMOK DAN SLIMS MANA PILIHAN JEJAKA

“Gemok.” Terlalu sensitif untuk dipanggil.serius sangat sentitif.Adakah korang rasa gemok itu sangat BURUK atau gemok itu COMEL.hehe..bagi aku Comel.Serius orang yang gemok ini comel.Pipi tembam, orang lelaki suka perempuan tembam jugak taw. Tidak terlalu gemuk dan tidak terlalu kurus. Itu antara ciri utama bentuk badan wanita yang paling digemari oleh lelaki.

Okey.cuba korang lepak dekat mall, KLCC, PAVI or KBMALL sekalipun, anda tengok la kebanyakkan gemuk ni lelaki keding mcm lidi tapi awek gemuk ataupun sebaliknya kan.Pernah kan? Namun, tidak semua lelaki mempunyai cita rasa yang sama. Ada saja lelaki di luar sana yang sukakan wanita berbadan besar dan yang kurus keding.

selera makan tinggi dan cara atasinya

ANTARA GADIS GEMOK DAN SLIMS MANA PILIHAN JEJAKA? Namun, tidak semua lelaki mempunyai cita rasa yang sama. Ada saja lelaki di luar sana yang sukakan wanita berbadan besar dan yang kurus keding.

Gadis Gemok

Bagi lelaki yang sukakan badan yang gemuk baginya orang badan yang gemok lebih subur dari yang slims.Ada sesetengahnya pula beranggapan gadis yang gemok mempunyai bentuk dada dan punggung yang lebih menawan baginya dalam kata lain sedap mata memandang.Satu bonus bagi wanita yang memiliki dada dan punggung besar kerana dua bahagian tersebut paling digemari oleh lelaki. Bagi lelaki bentuk badan wanita berisi lebih manarik.

Gadis Slims

Bagi lelaki yang gemarkan gadis slims ni kerana kelihatan lebih seksi dimata mereka. Kalau Anda melihat bahagian pinggang ke pinggul Wanita, seorang wanita yang kurus mempunyai Bentuk Dan ukuran badan Berbentuk (curve) Seperti Jam Pasir yang sempurna. Dan bagi lelaki, gadis yang slims ni mudah untuk memilih baju dan kelihatan lebih seksi dengan baju yang dipakai jika kena pada gayanya.

Gadis Gemok

Bagi lelaki yang sukakan gadis yang gemok kerana sedap dipeluk semasa tidur.Mungkin juga ini sebab utamanya. Wanita badan berisi lebih sedap dan mudah untuk dipeluk. Kalau kurus sangat rasa tulang saja. Opss, yang kurus jangan marah ya. HAHAHA

Gadis Slims

Bagi lelaki yang sukakan gadis slims ni disebabkan mudah didukung untuk bermanja-manja.Ini merupakan salah satu alasan utama kaum lelaki mengapa mereka lebih sukakan wanita kurus, berbanding wanita Cubby.

Kesimpulannya disini Gemuk atau slims bukan pilihan tetapi yang lebih penting adalah kesihatan buat kita untuk hidup bahagia bersama pasangan. Bagi kaum lelaki pula jangan la memilih sangat nak yang gemok atau slims ya. Yang penting isteri adalah penyeri hidup.

Tolong saya Share post ni ya untuk saya kongsikan lagi tips 🙂 Terima Kasih

One Comment on “ANTARA GADIS GEMOK DAN SLIMS MANA PILIHAN JEJAKA”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *